lørdag den 20. november 2021

Efter valget, skal man høre fra sin politiker!


 

Efter valget, skal man høre fra sin politiker!

Valget er overstået og mange har nok fået rigeligt politik for en tid. Nogle, vil måske gerne høre fra deres politiker imellem valgene. Først og fremmest, så er jeg så stolt, beæret og ydmyg omkring mit valg. Et valg ind i et demokrati, skal man aldrig tage for givet – noget sted i verden. Tak for tilliden.

Valget var en personlig gyser, hvor jeg oplevede tilbagegang for SF stort set overalt i kommunen. Meget af den tilbagegang, skyldes ”Torsten effekten”. Torsten har været synonym med SF i Hedensted Kommune. Nu får han helt fortjent fri fra byrådet. Torsten skal dog nok være at finde i baggrundsgruppen og som min mentor længe endnu – hvis jeg kan bestemme.

Jeg fik et mandat takket være vores venner i valgforbundet Enhedslisten og Alternativet. Ordentlige mennesker, der vil rød/grønne værdier for Hedensted Kommune. Stor tak til dem. I er ikke glemt og jeg vil lytte til jeres indspark ind i byrådet.

Konstitueringen gik ikke helt den ønskede vej. Vi i SF, ville gerne, have haft flere år med Kasper som borgmester. Det lykkedes ikke. Nu håber vi på et bredt samarbejde, for der er nok udfordringer for vores kommune at arbejde med.

Jeg er træt, ovenpå en hård men fair valgkamp. Træt efter en opslidende valgnat med nerver og spænding. Nu ser jeg frem til arbejdet i byrådet, som starter fra januar 2022. Endnu engang, tak for tilliden til mit mandat.

Nyt byrådsmedlem for SF-Hedensted

Mads-Peder Winther Søby

Kejsdalen 26, Juelsminde

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start